söndag

sitter hemma hos bästa emma efter en underbar dag i solen i östervik, grannstranden till södervik. hela tjocka släkten var typ där och det var jättetrevligt. vädret var king och jag åkte ring efter båten, en bra dag med andra ord. åkte hit till emma nästan direkt efter jag kommit hem från stranden, vi har handlat lite käk till henne och sett dirty dancing ytterligare en gång. den är hur bra som helst, tror aldrig att jag kommer bli less på den..

annars har jag väl äntligen återhämtat mig någorlunda från fredagen. orkar inte gå in riktigt på vad som hände men det var helt ofattbart. igår kunde jag verkligen inte koncentrera mig utan tänkte bara på det som hänt. hade konstant ont i magen o allt var bara konstigt..
festen på kvällen var väl helt okej, inte så speciell. de var en vuxenfest, de hade trevligt. jag hade det okej!

i morgon blir de jobb igen, hoppas att de ösregnar under dagen och är strålande sol då jag slutar, då ska jag och emma ut och käka, kanske ta en öl eller två (trotsa pencillinets förbud mot alkohol).

ser på ett tv program om medier. alltså de som kan prata med döda, de är sjukt skumt ändå. tänk om det liksom är döda människor runt om en hela tiden. jag tror ändå att de kan vara så. på ett eller annat sätt.
aja, nu blir de ett till avsnitt, ska koncentrera mig mer på det nu- godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0