södervik

åh så underbart det har varit i kväll - första turen till södervik för säsongen. det var svettvarmt enda till halv åtta.. helt sjukt skönt! jag tog faktiskt även två dopp, även om de inte var så behagligt, snarare svinkallt men.. det var ändå stämning!

sen fick jag även ett trevligt litet brev idag som jag i kväll har varit helt uppslukad av..
läs här:

Välkommen till vårt pocketutbyte!


Vi gör det bara för att det är roligt!



Skicka en läst pocketbok till den första personen på den bifogade listan. Gör sedan om listan enligt följande:


1. Ta bort namnet på första plats

2. Flytta upp namnet som står på andra plats

3. Skriv ditt eget namn och adress på plats nummer två


Det ska bara finnas två namn på listan samtidigt.



Skicka ett sånt här brev och den nya listan till sex av dina vänner som tycker om att läsa.



Om du inte kan delta inom två till tio dagar så meddela mig, person nummer två på listan, av hänsyn till de andra som är med.



Du kan skicka boken i t.ex. en jiffy-påse eller i en av postens frankerade påsar. Du bör få 36 böcker! Det är roligt att se var de kommer ifrån och vilka typer av böcker du blir presenterad för.


Det är sällan någon hoppar av, alltså kan du få 36 böcker för priset av en som du köpt och läst.




Trevlig läsning!


jag känner mig jättetaggad! mamma fick även ett brev så förhoppningsvis kommer vi att få 72 st pockets skickade hem till oss.. tror dock inte att de kommer bli fullt så många men. detta kom i rättan tid, just när jag känner att jag inte har något att läsa! vi skickade iväg två böcker till en viss malin eriksson på sofiehem, hoppas att hon får glädje av våra gamla som ändå låg o skräpade. mer sånt här till folket!!!
(för er som är sugen på o låna en bok i framtiden så vet ni vart ni ska vända er!)

god sommarkväll!


Kommentarer
Postat av: Helena

Det var ju faktiskt bland dom bästa ideer jag hört på länge! :O

2008-07-03 @ 22:29:40
URL: http://gibbler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0