mycket att säga, lite ork

det finns mycket jag skulle vilja berätta..
typ hur bra mamma mia var (SE DEN!)
typ att emma är king
typ att jag städade mjölkrummet hos mormor idag
typ att jag & syster "gjorde" egna musikvideos idag på gårdsplanen
typ att jag och linda hade exakt likadana klänningar på oss (inte direkt diskreta)
typ att jag är så sugen på åselemarknaden så att jag vill dö
typ att mina naglar är så långa att de inte ens går och skriva sms
typ att jag är svinsugen på o flytta hemifrån
typ att jag ska och dansa i morgon kväll i gräsmyr
typ att jag och syster funderar på att åka utomlands

ja de var väl det jag skulle vilja nämna. och lite till..

jobb i morgon och de känns tungt. jag hoppas verkligen att de kommer mer folk i morgon, så man får ngt o göra. annars blir de faktiskt lite tråkigt i längden måste jag erkänna. nu ska jag inte klaga, jag tror säkert att till hösten kommer jag ha häcken full och jobba hela tiden.. men just nu känns de. långtråkigt!

jag måste bara nämna igen att MAMMA MIA VAR KING. hur rolig som helst faktiskt. kanske lite överdriven, lite mer musikal faktiskt än film, så man måste nog gilla att personer sjunger fram sitt budskap lite då och då.. men snacka om sköna skådespelare och skön musik. ja, se den helt enkelt. folk applåderade i biosalongen för att de blev så glada. jag skrattade rakt ut flera gånger bara för att den var så rolig. ja, se den helt enkelt!

nu blir de godnatt för mig för att orka ta nya tag i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0