måndag

så himla död - idag också! bruna slitna mjukisar och en grå stor zip hood. håret är fullt av spray och jag har inga strumpor.
det regnar, jag känner mig allmänt less bara! jobb hela veckan också, hade gärna varit lite mer ledig om jag ska vara ärlig. det kommer nog kännas lite piggare när pengarna rullar in om dryga veckan.. härliga tider!

orkar inte berätta om åsele, det var king som vanligt. kanske lite väl mycket fylla men de är som det sägs "fullast vinner". öltältet blev precis som förra året lite av en dimma.. men sånt är ju kul! var i några buskar och sprang också, emma tappade bort sin mobil och vi gick i säng kl 7. hundra procent nöje!!!

nu ska ja ta och kika in bilderna (250 st, kommer ta ett tag med min sega hjärna..) och sen ska jag förhoppningsvis orka lägga upp några.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0