drömmen

åh, kom just på min dröm som jag hade i natt. den var verkligen inte normal.
jag var typ med i en film av något slag, lite liknande mordkommissionen, fast ändå inte. jag var med i filmen fast lite som en åskådare, jag hade inte några repliker och hade ingen aning om vad som skulle hända härnäst. vi åker i en bil och jag sitter i baksätet tillsammans med sara granberg. i framsätet sitter en gubbe, en tant och självaste david beckham!! (ja det var 3 i framsätet). david skulle läggas in någonstans, det var en polisbil av något slag som vi åkte i. han hade blivit psykiskt sjuk (i filmen) och skulle åka till en hamn. helt plötsligt när bilen stannar så vänder han sig om mot mig och kysser mig. helt sjukt. och vill ni veta vad som händer sen? jo.. mamma väcker mig. med ett barn i ena armen och hunden i den andra.. god morgon! innan detta hann faktiskt sara granberg kläcka ur sig att "åh varför satte jag mig inte på din sida i baksätet?".. david beckham kläckte faktiskt ur sig en sak till, men den är VIP stämplad :)

tyckte de här var rätt kul faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0