LINNS JULKALENDER: nummer fem & lite annat

mitt hår är hur stort som helst, det har blivit utsatt för lockcreme, tre olika frisyrer innehållande flätor och självtorkning. nu är det alldeles krusigt och afro-stort. vi får se om jag får någon bukt på det i morgon bitti, annars jobbar jag i afro-hår. 

  
                                                          




sen har vi kommit fram till nummer fem på linns topp tio 2008. den här låten lyssnade jag på om och om och om och om igen under hela hösten. (miss öjbrandt har den fortfarande som ringsignal, hon gillar den..)


Kommentarer
Postat av: joli

vad är det där för cool frisyr? när gjorde du den?

2008-12-15 @ 19:51:45
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du, den är ju helt underbar, och helt perfekt som ringsignal ;)

2008-12-15 @ 22:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0