you kissed a girl and you liked it

åh. jag fryser verkligen. de är svinkallt! tårna har typ trillat av för de är så kalla.. var är sommaren? de är inte ens mitten av augusti. jag känner mig deppad. jag gillar sommaren.

jag har bestämt mig för att skriva dagbok. har aldrig gjort de (för utom den obligatoriska "hej dagboken, idag har jag varit på badhuset. det var kul. hejdå") men någon gång ska väl vara den första, och den sista. jag får se hur länge jag håller det här.

ska ta o se mamma mia filmen igen tror jag, har den på datorn och den bara ligger o väntar där på att bli sedd. annars finns de en bra låt som man kan lyssna på (de är inte 'i kissed a girl'..) den heter you are loved och artisten är josh groban. den är härlig -

Kommentarer
Postat av: caisa

tips: Tycker att du ska köpa ett par duntofflor!

2008-08-11 @ 00:51:08
URL: http://caisamais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0