regnet

och så kom regnet. har läst lite olika folks bloggar från umeå och alla säger att de regnar. men här i ersmark har de varit uppehåll, nästan sol. jag tänkte 'ska vi slippa undan regnet?' nja.. kan ju säga att det verkligen öser ner här. från ingenstans kom det världens största regndroppar. nu ska jag dricka kaffe, jag har börjat missbruka det lite tror jag. blir nästan 3 muggar om dagen, icke bra.. har börjat missbruka 'i kissed a girl' också, kommer vara less på den låten i kväll om jag fortsätter så som jag gör nu. jenny har ringt också och vi ska sammanstråla i öjbrandts hus i kväll (jag är kattvakt när familjen är i luleå). så det blir film där tillsammans med henne!

kaffekaffekaffe, äntligen

Kommentarer
Postat av: caisa

oj vad regnet öser ner! (det var sol i sävar tidigare idag med!)

Jag och elin har just varit på en långpromenad och vi bestämde oss för att njuta av regnet ist. för dissa det. Var riktigt härligt att hoppa i regnpölar och kleta ut mascaran. att rekommendera!

2008-08-09 @ 16:33:04
URL: http://caisamais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0