nu är hösten här

jag fortsätter på mitt jävla vädertema.. skit samma! allt känns ändå bara mörkt hela tiden.

sitter o lyssnar på jordin sparks och inser att vi redan nött sönder flera av hennes låtar på rut utan att jag vetat att de var hon som sjöng.. det var ju synd. annars hade jag några godbitar att se fram emot. en av hennes mindre kända låtar är på youtube klippet här nere. den blir bara bättre o bättre för varje gång jag lyssnar på den. hoppas att hon inte släpper den som sin nästa hitlåt. sånt är bara drygt, när man redan lyssnat sönder den ska den spelas sönder på radion också. väldigt mycket usch över det! jag får bara ont i magen hela tiden då jag tänker på allt som händer runt om mig nu. varför deppen hela tiden? jag vill vara glad och inte sur, less och trött. det känns inte som mig själv. undra vad som ska få mig på banan igen? jag vill vara gamla vanliga linn igen. hur som helst. jag måste i alla fall måla naglarna, för tragiskt hur de ser ut. inte för jag vet vad det hade med det här o göra riktigt men.. i morgon ska jag äta frukost på scandic med evelina o co. jag gillar henne. jag gillar dans också, synd bara att det är sista logdansen på onsdag. nu ser jag fram emot maran som är i övik helgen 12-13 september. jag hoppas att den glädjen och längtan håller i sig och att inte något (någon) förstör den.. åååh så less!

fick även frågan idag om jag kunde tänka mig o jobba i morgon. NEJ TACK. nu har jag jobbat 8 timmar om dagen hela veckan. tror inte att de har o göra med de att jag känner mig så less, har haft planer varje kväll och varit borta. har inte varit hemma en enda kväll i veckan. tvätten från helgen ligger fortfarande prydligt vikt i mitt rum och det ligger kläder överallt. känns så tråkigt o städa när jag vet att de kommer se likadant ut igen om någon dag. jag vill flytta. sådär appropå ingenting. linn flyttar i morgon, ska hjälpa henne o flytta där på eftermiddagen - kommer nog bli slitigt, men ack så trevligt.

nu har norgetjejerna åkt. jag kommer sakna dem! har umgåts med dem jättemkt den senaste tiden, lunch med erica idag bland annat. konstigt att man umgås som mest precis när de ska till o åka. har bestämt mig för att åka dit o hälsa på, även om jag måste åka själv. och lilla söta johanna lind. stressad in i det sista. ta de lugnt och vila nu min kära. tjäna pengar och ha det trevligt. jag skulle själv bara vilja lämna den här staden och allt som gör mig påmind hela tiden, bara åka iväg någon vecka till ett varmt och trevligt land. ingen fest, snälla. bara sol och slappande? någon som fortfarande känner sig sugen trots mitt lilla krav? skulle vara så välbehövt.

nu ska jag ta o gå o lägga mig tror jag. börjar bli en gammal, trött och sur kärring. behöver lite nya tag! godkväll




bjuder även på en (två) ful(a) bild(er) på mig själv. ser dock glad ut



Kommentarer
Postat av: suss

jag har ju sagt att jag e supersugen nöt!!!:)

2008-08-30 @ 00:09:56
URL: http://sussve.blogg.se/
Postat av: lisa

vi kan åka, då är det inte så stor risk för festande!

2008-08-31 @ 10:04:23
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0