målbrotts-linn

jag är glad. igen. det känns som om min personliga svacka numera är över! jag är sjuk, har ingen röst och när jag väl får fram något ljud låter jag som om jag är i målbrottet. inte så bra att jobba i klädaffär då inte, men som tur är så fick vi jäääättemkt jeans idag som jag packade upp på lagret, var rätt ensam där och pratade inte ens med mig själv. i kväll var de dags för ridning igen och de kändes att de var ett tag sen, det var dock lika roligt som sist! fick skavsår på ett finger för att jag var orutinerad och red med en ring på långfingret (det är där man håller tygeln - repet man styr med). var på magnetröntgen i morse och somnade faktiskt i den där tunneln. fick nån spruta och vips så sov jag i typ en timma. haha, de fanns en kamera i tunneln och tydligen så hade jag snarkat.. kul att jag är jag. provsvaret skulle skickas till neurologen i morgon eftermiddag så jag får förhoppningsvis veta i veckan vad som är felet med mitt öga. fast jag vet inte om jag vill veta heller.. man vet aldrig vad de kan vara för problem som gömmer sig i huvudet. jag får se helt enkelt!

nu ska jag ta o vila upp mig så jag är pigg o fräsch i morgon (kommer inte att gå men jag ska hålla uppe en positiv låga!)
jag är glad igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0