en hejdundrans afton

åh, erica isberg och hanna rydfjäll. TACK för en sjukligt fyllig kväll. jag hade det underbart där ute i svängen, lite väl mycket av allt kan man väl säga. min tå (stackars linns skor.. förlåt!) blev mosad och jag blödde länge innan jag insåg att de var blod, trodde först att ngn spillt i min sko. tack wicce och lövet för allt papper (typ 2 meter.. behövde inte riktigt allt). tack frida sjöberg för att du är så kul. och tack efterfesten och tack till ett par andra skor. jag var ute och vandrade kl 5 på morgonen, orkar inte berätta varför men de slutade i alla fall med att jag gick själv på stan där vid halv 6 snåret på morgonkvisten. jag gick senare till erica för att sova (efter att ha kikat på lite pingis). vaknade där vid 8 av hjärtklappning och en skrattande isberg. hade innan det stängt av ericas jävla alarm som aldrig ville sluta ringa (vi skulle äta hotellfrukost på scandic innan vi började jobba, tacka gudarna för att jag fick sova en timma extra i stället) jag sov alltså i dryga två timmar, var nog fortfarande i gasen när jag vandrade in på jobbet. efter någon timma där började det också styra upp sig. på kvällen sov jag en timma, var med jenny och hon åkte hem kl 1. så jag gick o la mig då. måste ändå säga att jag är en tapper kvinna som till och med orkar gå ut och gå på kvällen också. hey me! jag och jenny hade lite deppsnack - nu måste jag styra upp livet igen. kan inte deppa ihop nu.. ge mig energi till livet någon, snälla?

idag ska jag se till och fixa så min tå inte blir inflamerad och åka till kroksjö och städa ur huset lite till. låter som en underbar dag va? i kväll hoppas jag på att kära evelina orkar med mig, hon har kommit hem efter 2 v i turkiet idag och jag saknar henne!

längtar efter allt just nu känns de som! var tog glöden vägen?

Kommentarer
Postat av: caisa

2008-08-24 @ 20:13:53
URL: http://caisamais.blogg.se/
Postat av: caisa

VILKEN ROLIG KVÄLL :)

tack för danserna bruden!

2008-08-24 @ 20:14:36
URL: http://caisamais.blogg.se/
Postat av: Frida Sjö

tack Linn! haha, jag hade sjukt kul :)

så du ska på rött i morgon? :) jag med!

2008-08-25 @ 14:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0