en dag fylld av saker o göra

bara för att man är ledig från jobbet betyder de inte att man är ledig.. jag ska handla idag tills kvällen, ska göra sallad o ta med till kräftpartajet. åh jag är så taggad!! sen ska jag ringa "håltagerskan", packa världens fetaste väska för att jag ska sova hos erica i stan efter partajet - slippa åka till ersmark för att sedan åka in på lördag morgon igen (börjar 9, längtar redan..) ska även hämta ut min kära skatteåterbäring - skulle göra de igår men tror ni inte att jag hade lämnat mitt leg hemma? jo, jag som alltid har de i börsen hade plockat ut de o stoppat i jackfickan när vi var på logdans. surt att jag stått i kö på banken på min redan korta lunchrast. ska till banken idag i stället igen! sen hade jag även fått en fin lapp av mamma att hon tyckte att jag skulle hänga upp tvätten och starta en ny maskin. pappa bad mig nyss att jag skulle städa bilen (ordentligt denna gång, han tyckte tydligen att jag var slarvig förra gången). ska torka alla rutor (noga) dammtorka (noga) och dammsuga (noga). ska även spola av mattorna i bilen om det behövs. hoppas bara att bilen inte är 100 grader varm för att den stått i solen. ja det var nog allt jag ska göra idag. eller. måla naglarna också. fast de är ju inte så drygt. rev av min allra längsta nagel igår när jag var o fikade med anne ylva och johanna. väldigt dumt av mig. blir så sur att man inte har ngn självdisiplin. vet jag inte själv om hur lång tid de kommer ta för den där jäveln o växa ut igen? tydligen inte.. dumma beslut man gör ibland. (i-lands problemet idag)

nu ska jag ta och sätta mig med min syster och äta frukost..
so long 

Kommentarer
Postat av: caci

ja haha det är hon! =)





taggi ikväll o imorgon :D

2008-08-15 @ 09:40:02
URL: http://socaci.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad nice ;D du ska till hon på Lava va?

Nop, inga större problem. Måste ha speciella piercingar för att det inte ska bli infekterat men hellre det än ingenting alls =)

2008-08-15 @ 10:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0