auktion

dagens ärende:
auktion med mamma i vännäsby, kliva upp 915, åka 10. kolla på lite grejor innan de började, ropa på lite saker (vinglas, snygg vas & lampa) 'vann' ingenting dock. åkte vidare till tavelsjö via ngn konstig väg till rödåsel, det var varmt i bilen, de luktade blöt hund och mina skor luktade inte heller så gott. vägen var guppig och jag började må lite illa. väl i tavelsjö gick vi förbi på mormor och morfars grav och plockade undan lite gamla blommor o så, väldigt fint där! åkte vidare till ngt sommarcafé i tavelsjö, där var de verkligen jättemysigt. drack för övrigt min femte kopp kaffe för dagen där också. åt även en kaka som var så långt från GI man kan komma, men god var den! nu är jag äntligen hemma, sisådär 6 timmar senare. auktionen tog lååång tid och de var mkt skräp. vi åkte innan den var slut men 'hann' ändå ropa in en beauty-box med kodlås för 20 kr, bra o ha en liten sån om man ska resa (?). aja, 20 kr hit eller dit..

har tagit lite bilder med min mobil men har aldrig lyckats lägga upp dem. så här kommer lite bilder från allt möjligt trevligt jag varit med om i sommar.. enjoy.


fin fina emma dricker kaffe på ett lanthandelsmuseum på väg till åselemarknaden.. hur mycket pensionärer som helst, och vi då!



världens skönaste sommardag i östervik.. båt hela dagen, sol, mycket trevligt folk - en perfekt dag



en annan dag på stranden. denna gång på nydala (enda gången jag varit där sen 6an då min vita bikini blev missfärgad av vattnet och blev grön) verkligen hur härligt som helst också, enda tills de började ösregna där vid 2. här var kl kanske 11 och allt var fortfarande frid och fröjd!



kristina lindh. träffade henne igår, första gången efter studenten. jag fixade till henne inför en utekväll och de blev nice hår, nice smink. MEN, svart.. och vi förstärkte de lite. med mer svart. skön bild tycker jag.

det var nog allt mobilen kunde bjuda på för tillfället. jag återkommer senare, tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0