anettes place

sitter nu med anette, hennes två katter och pojkvän och äter kalkon direkt ur förpackningen. katterna tigger och i bakgrunden rullar spiderman. en vanlig söndagkväll med andra ord. jag och anette har just gjort köttfärsbiffar med fetaost och couscous. vi var och handlade, var inte så långt o gå om jag ska vara ärlig - och de ska man ju! de tog typ 2 min. jag hade vinterjacka, thai-crocs och capribyxor. inte en härlig syn direkt. måste ha sett rätt konstigt ut. nu är jag snart på väg hem, har personalmöte i morgon kl 8 och det tar ju ändå ett tag o köra från ålidhem till ersmark. eller? umeå är ändå så litet så de spelar ingen roll var man än befinner sig, de är ändå rätt nära hem.

nu ska jag ta o lämna tillbaka anettes duntofflor och bege mig hemåt i min lilla söta rosa bil. godkväll

Kommentarer
Postat av: joli

åh linn,..jag saknar dig redan!

2008-09-01 @ 15:18:40
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0