söndag

var i kyrkan i morse. det var hur fint väder som helst och tavelsjö kunde inte ha visat sig från någon bättre sida än denna. det enda som var synd var att det kom 15 pers till gudstjänsten i en kyrka som rymmer minst 300.. vi var i alla fall där för att höra när de berättade för "församlingen" att mormor hade avlidit. det kändes bra att vara där, de tände ljus och det var ändå bra stämning även fast antalet personer där var så få..

sitter nu i anettes lägenhet på teg, riktigt kul att träffa henne igen! det var så länge sen sist, närmare bestämt 27 januari. ALLDELES för länge sen!

jobbade även en stund idag. jag tror det var den lugnaste dagen i min caféhistoria. hur skönt som helst. det är såna här dagar man vill jobba! :) solade även lite också. underbart skönt, även fast jag (?) svettades.. skum känsla!

i kväll hoppas jag att jag hinner med lite projektarbete också.. jag måste göra det nu. inte mycket kvar dock så det är bara att ta tag i det så blir det klart på en timma typ!



en kul tjej


Kommentarer
Postat av: lisa

jag måste verkligen sola, det syns inte att man varit utomlands längre!

2008-04-20 @ 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0