östra gymnasiet.

måste säga att det varit ett rätt lugn dag idag. slutade med min lektion som för övrigt inte var någon lektion där vid 10.40. och sen dess har jag bara slappat på. sitter just nu i bibblan och väntar på michelle som har projektsamtal. ska senare gå ned till stan i det underbara vårvädret ( i min nya skinnjacka) för att lämna in mitt cv på rut m.fl.
inte för att jag tror att jag har ngn chans att få jobbet men, man kan alltid försöka och göra sitt bästa. sen ska jag vidare till draggen för att fixa projekt med linn och veronica, förhoppningsvis så hittar vi på någonting vettigt! ska även gå förbi hanna på frisör för att köpa "räddahåretprodukt" och lämna av michelle för upprullning av håret. japp
det var nog min dag i det stora hela. blir nog även lite vattengympa med jenny på hemgården i kväll också, blir nog bra det :) tydligen har de en av sveriges renaste bassänger, icket illa. varmt i vattnet ska det vara också, och det kan ju vara bra, lite thai känsla tillbaka igen. det kan behövas. jag fryser just nu inomhus och jag har på mig jacka och två tröjor.. bådar inte gått!

ögonbryner har för övrigt för den som undrar inte vuxit ut någonting alls!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0