kväll. efter caféjobb och klippning

jobbet idag var hur lugnt som helst. det är såna här gånger man trivs på jobbet. hade typ inga kunder, sen kom hanna johanna och emma förbi och gjorde mig glad. syster var även förbi en stund och vi drog en snabbfika innan jag började.
gick på stan efter skolan. (inser nu att jag spolar tillbaka tiden medans jag skriver, aja..) köpte fyra FYND! hur nöjd som helst! en svart body (jag har alltid varit negativt inställd till dem men jag tycker att det var ASsnyggt till min kjol!), ett par mörkblå bomullsbyxor, ett par svarta shorts och en ljusblå vitrandig midjekjol. är skitnöjd med mina fynd. verkligen! jag hade bara ett par jeans, ett par svarta shorts, en jeanskjol, en svart midjekjol och ett par trasiga jeans att ha på mig nedtill förut. nu har jag utökat sortimentet till nästan det dubbla. det känns great!!
hanna klippte mig även i kväll. håret känns mycket fräshare nu. innan var det som någonting rufsigt och torrt. nu är det rufsigt och inte lika torrt och lite kortare. har även en lugg nu till köpet på allt. hanna har varit mycket snäll som hjälpt mig sammanlagt 6 timmar med mitt hår för ynka 200 kronor. sånt gillas!

har även bestämt mig för att söka jobb på rut mfl. var in där idag och såg att de sökte ngn som var intresserad av en fast anställning. den var i och för sig från maj men tjejen jag pratade med sa att jag lika gärna kunde söka ändå. hon verkade jättepositiv. hoppas för min egen skull att hon inte var så jämt utan att det var för att hon älskade mig och ville ha mig som arbetskompis. hoppas på det! heh.

aja, nu måste jag gå ut med hunden. drygt som tusan men. han är värd det! sen blir det en god natts sömn för att tagga för projektskrivning i morgon! ett glas vatten först bara. känner mig törstigare än törstigast för tillfället!

www.frokenlind.blogg.se - jag får inte nog av tjejen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Fasen också, jag har också sökt jobb där och då va hon också hur positiv som hellst..humm...hon kanske är ne väldigt glad människa helt enkelt!

2008-04-16 @ 14:23:52
URL: http://gibbler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0