kladdiga glassfingrar och världens fulaste outfit

har jobbat idag, därav glassen. luktar en blandning av fett hår och diskmaskin. inte fräscht. satt just med emma i parken och åt lite glass. riktigt mysigt! gårdagen blev rätt lyckad ändå, det brukar bli så när man inte har några förväntningar. hängde på emma ingela malin och ullis på en fest på teg och var deras privata chaffis. inte illa för dem! lilltoyan fick ta mycket folk igår, det var kuligt!

hur som helst så har jag otroligt fula kläder på mig för tillfället. trodde inte att jag skulle vistas bland folk idag utan bara åka hem efter jobbet men icket.. jag råkade låsa in garagenyckeln i bilen och måste nu vänta på farfar tills han kommer hem så jag kan komma mig in till garaget där jag har bilen. inte kul. så nu sitter jag här, i crocs till på köpet. men värre saker har jag varit med om!
i kväll hade jag tänkt att träna aerobic dance på iksu med discotema. jag har ingen bil och orkar inte ta bussen. så det blir nog en promenad. förhoppningsvis.

hoppas på att jag är taggad på fest på fredag! det var kul att se alla bli fullare och fullare igår. det är min tur nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: joli

hallå fest på valborg då? :D

och fest ikväll bejb!! :(

2008-04-26 @ 19:35:18
URL: http://frokenlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0