ibland finns det stunder jag är mindre bra

som nu
jag har idétorka och projektrapporten ska vara inlämnad i morgon. och hur bra kommer den bli då? ja. vem vet? inte jag. jag har ingen koll alls på hur en rapport ska se ut. så det är inte så lätt att veta om min är bra eller dålig. jag hoppas på att den är bra och jag har förstått allting rätt.

snart är det över!

måste helt enkelt se till att ta hand om mina naglar på tal om någonting helt annat. fingrarna ser helt för taskiga ut och för att inte tala om tårna. BLÄ. nagellack från thailand kvar. hm. jag ska göra någonting åt det snart.

i morgon, valborg, hade jag bestämt mig för att inte festa. men jag känner mig så sjukt taggad nu. förhoppningsvis blir det först rödäng på middag och sen med linn till holmsund. det gäller ju bara att fixa skjuts dit och hem.
någon som är frivillig?

Kommentarer
Postat av: Limpan

OJ SÅ BRA VI ÄR! RAPPORTEN ÄR KLAR!

2008-04-29 @ 20:40:25
URL: http://ojbrandt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0