fredag kväll

jag undrar vad som hänt med mig. inte festat på typ 2 månader. det måste vara något slags rekord? i alla fall för mig!

hade bugg med lisa på haga idag, verkar som om jag kommer få hålla i en fortsättningslektion med hennes klass som min idrottsuppgift. det skulle vara roligt ändå. en lätt uppgift som ändå räknas som ledaruppgift. lätt!
red även suddskrutten. det gick. inte så bra. har gått bättre. sämst ridlärare också. blä för att betala för såna som hon!

i kväll ska jag vara chaffis, ring mig om du behöver skjuts.. kan vara bra att få lite extra slantar. donera till mig! ska först till emma på teg och sen nog vidare till johanna mfl. på haga. vet inte vad jag ska göra där egentligen men det blir nog trevligt. hoppas på det. annars är jag svettig och luktar häst - osminkad och barfota. måste nog göra ngt åt mig själv innan jag åker iväg..

STOPP 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0