den tionde

skolan idag var lagomt seg med redovisningar att lyssna på i 3 timmar.

åkte hem till jenny efter skolan och fick reda på att jag skulle få drygt 2400 kr tillbaka på skatten! icket illa. det fick mig att bli glad. skrev mitt cv som jag ska ta och lämna in i morgon på willys. jag hoppas av hela mig att jag får jobb där i sommar / till hösten. jag vill jag vill jag vill! det skulle verkligen vara perfekt!! jenny är för övrigt också perfekt. så synd att vi inte är med varandra så här ofta jämt.. vi lyckas alltid lite då och då inte vara med varandra på ett tag. men vi lyckas alltid turligt nog hitta tillbaka till varandra. och det är ju bra!


hon kämpar fortfarande






better in time - leona lewis är inte heller dålig                              men ---->
bästlåten för tillfället
ever since I was eight or nine
I've been standing on the shoreline
always waiting
for something lasting
loose your hunger, you loose your way
get confused and you fade away

anna ternheim - shoreline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0