arlanda efter en liten vila

har nu gått omkring på arlanda i dryga 6 timmar. det är hur lugnt som helst här. nästan inga människor i rörelse och på inrikesdelen är det inte en kotte. fult uttryck, i know. har tagir mig en liten sovpaus i vårt lilla skrymsle på rest&fly här på arlanda. det är jättemysigt där! bara en stor våningssäng (som för övrigt har jääätteskön madrass) och lite utrymme att stå på. sov väl där en timma ungefär. klockan är ett på natten för mig så det känns lite konstigt att ha klivit upp nu för att äta middag.. hehe.

hur som helst så har jag fortfarande ont i magen, jag får hoppas att det ger med sig snart. förhoppningsvis i kväll! ska snart ta en dusch också, det var ett tag sen sist. superfräscht! om ni ska sova på arlanda bör ni fundera över att sova där. det är toppen! :)

jag har bleknat. jag har beviset på kort. efter min lilla sjukdomsperiod så har min bränna gått emot det vitare hållet. jag vet att många kommer tycka att jag överdriver. jag vet att jag är brunare än de flesta hemma. (inte anne säkert. henne går inte att slå) men inte brunare än vad jag var för typ 4 dagar sen i hua hin. uääsh!
dagens i landsproblem! man vill ju ändå att det ska synas att man varit i thailand i 3 veckor. inte som om man varit i spanien på weekend. aja..

nu ska jag snart ta och gå och lägga mig igen, men som sagt, först en dusch. i morgon bitti går planet kl 9 och jag är hemma vid 10. :) då blir det att packa upp och komma tillrätta igen och förhoppningsvis även vara med linn - kanske någon fler också? :) vi får se. jag tar dagen som den kommer!

tjo!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad kul att du gillar min blogg :) jag gillar iallafall dig. din blogg är också kul att läsa för den delen! ;)

2008-04-07 @ 16:52:09
URL: http://frokenlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0