12 april

linn hörde av sig igår och jag fick höra 2 min av en kelly clarkson låt live på min telefon. sen fick jag även ett skryt sms att hon var ute på en klubb för 20+ och var med massa brats.. kul linn, jättekul. haha. hoppas att du har det bra i stockholm!!

själv ska man ta sig i kragen idag och dra sig till jobbet. fick slöpasset idag! inte öppna, inte stänga. bara jobba. underbart skönt! tappar i och för sig två timmar på att byta pass med eve. men jag orkar verkligen inte jobba och stänga. hur tungt som helst. sen får jag se om det blir rex i kväll med kicks och johanna. det skulle vara roligt, vi får se hur jag känner mig ikväll! :)

no air. den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0